۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷

فرماندار ویژه دهلران:

راه اندازی «سی تی اسکن» نیاز اصلی مردم شهرستان دهلران است

راه اندازی «سی تی اسکن» نیاز اصلی مردم شهرستان دهلران است

دهلران- فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: راه اندازی مرکز «سی تی اسکن» و «سونوگرافی» نیاز اصلی مردم شهرستان دهلران است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسگری ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح فرمانداری ویژه دهلران که با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای فرمانداری دهلران به فرمانداری ویژه توسط دولت باعث روند توسعه این شهرستان خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تحقق فرمانداری ویژه دهلران، تصریح کرد: امروز به همت دولت تمامی دست‌اندرکاران کارخانه سیمان دهلران روند عملیات اجرایی خود را از سر گرفته است.

عسگری با بیان خدمات دولت در شهرستان به رغم محدودیت منابع و تحریم و خشکسالی قابل تقدیر است، عنوان کرد: خوشبختانه دولت در بحث خدمات رسانی و توسعه شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

فرماندار ویژه دهلران با تبریک به رئیس جمهور جدید گفت: امیدواریم با اتحاد و همدلی و تلاش شاهد گره گشایی از مشکلات مردم در دولت سیزدهم باشیم.

وی با اشاره به شرایط قرمز کرونایی شهرستان اشاره و اضافه کرد: اصناف و بازاریان مردم و کادر درمان همکاری بیشتر کنند تا از این پیک هم عبور کنیم چرا که تقریباً ظرفیت تخت‌های بیمارستان تکمیل است.

عسگری افزود: رفع مشکلات بیمارستان و راه اندازی سی تی اسکن و سونوگرافی و حل مشکلات آبگرم از موضوعات مهمی هستند که امیدواریم استاندار پیگیری و حل و فصل کنند.

کد خبر 5279835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha